teplomer web

Vyhodnocení dotazníkového šetření mezi veřejností

 

 

Pracovníci smluvní firmy Equica, a.s. se na občany obraceli se žádostí o vyplnění dotazníků, v nichž se dotazovali na jejich spokojenost s poskytovanými službami. Šetření probíhalo ve všech budovách MěÚ.
V rámci příprav části klientského auditu nebyl identifikován žádný aktuální problém, kterému by se měl audit primárně věnovat. Občané byli dotazováni, který odbor navštívili, jaká byla čekací doba na přijetí. Současně hodnotili nejen chování a vystupování zaměstnanců (ochotu, vstřícnost), ale i odbornost a profesionalitu. Dále byli respondenti dotazováni, jak jsou spokojeni s orientací v budově (označení budov, informační tabule, označení kanceláří), s prostředím úřadu (podmínky pro návštěvníky, komfort čekání, místa k sezení) a celkový dojem z návštěvy úřadu, případně byly vítány návrhy nebo doporučení na zlepšení.

S výsledkem šetření se můžete seznámit v přiložené zprávě.

Zpráva z realizovaného klientského auditu na MěÚ848.6 KB

 

 

 

Kontakt

Město Rýmařov
náměstí Míru 230/1, 795 01  Rýmařov
Telefon: 554 254 100 | tel. seznam


E-mail: podatelna@rymarov.cz
Datová schránka ID: 7zkbugk
Číslo účtu: 19-1421771/0100


IČ: 00296317
DIČ: CZ00296317

Úřední dny a hodiny

 Pondělí: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Úterý: dle předchozí domluvy
 Středa: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Čtvrtek: dle předchozí domluvy
 Pátek: dle předchozí domluvy
   
 Prohlášení o přístupnosti
 

  fbig 

Jednotlivá pracoviště