teplomer web

Útvar tajemníka

Kontakty

Útvar tajemníka organizačně zajišťuje evidenci písemností soudních sporů, ve kterých vystupuje město v jakémkoliv postavení, a smluv pracovněprávní povahy, smluv zabezpečujících další vzdělání a odbornou způsobilost. Eviduje obecně závazné vyhlášky a nařízení obce a umožňuje občanům do nich nahlížet.

Sekretariát

  • vede a organizuje všechny agendy starosty, jeho zástupce a tajemníka,
  • organizačně a technicky zabezpečuje jednání rady města a zasedání zastupitelstva města, včetně pořizování zápisů a usnesení,
  • zabezpečuje evidenci originálů zakládacích listin právnických osob založených městem,
  • zveřejňuje smlouvy podle zákona.

Na sekretariátu městského úřadu lze zejména:

  • podat písemnou žádost o poskytnutí informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím,
  • získat informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím, pořídit si jejich opis, výpis nebo kopii,
  • občanovi města Rýmařova umožnit nahlédnout do rozpočtu města a závěrečného účtu města za uplynulý kalendářní rok, do usnesení a zápisů z jednání zastupitelstva města, usnesení rady města, výborů zastupitelstva města a komisí rady města a pořizovat si z nich výpisy.

Personální a mzdová agenda

  • vede personální a mzdovou agendu zaměstnanců města Rýmařova a uvolněných členů zastupitelstva města,
  • zpracovává pracovní smlouvy, dohody o provedení práce a pracovní činnosti, platové výměry, doklady při ukončení pracovního poměru,
  • zajišťuje vzdělávací akce pro zaměstnance a vede údaje o vzdělávání,
  • zajišťuje výkon agendy na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany,
  • zajišťuje pracovnělékařské prohlídky zaměstnanců,
  • zpracovává rozpočet a rozpočtová opatření kapitoly mezd a platů.

Pověřenec/informatik/manažer kybernetické bezpečnosti

  • dohlíží na soulad činnosti zaměstnavatele s předpisy v oblasti ochrany osobních údajů podle vlastního plánu dohledové činnosti a na základě vyhodnocení podnětů zaměstnavatele, ostatních zaměstnanců, kontrolních orgánů a subjektů údajů,
  • poskytuje zaměstnavateli a ostatním zaměstnancům informace z oboru své působnosti podle aktuálních potřeb,
  • posuzuje soulad navrhovaných řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií s pravidly ochrany osobních údajů,
  • spravuje uživatelské účty na koncových stanicích, včetně instalace potřebného SW vybavení,
  • poskytuje konzultace uživatelům produktů a ostatním zaměstnancům objednatele podle jejich pověření,
  • spravuje tiskárny a multifunkční zařízení používané zaměstnanci a orgány města,
  • spravuje a nastavuje IP telefony telefonní ústřednu,
  • spravuje a zálohuje databáze,
  • podílí se na dalších činnostech při rozvoji a správě softwaru a hardwaru,
  • vykonává činnost kybernetického manažera, zajišťuje implementaci opatření vyplývajících z auditu a dalších oblastí.

Informatik

  • zabezpečuje veškeré činnosti potřebné k rozvoji, aktualizaci, odstranění závad informačního systému městského úřadu,
  • zajišťuje elektronické podpisy a potřebné certifikáty pro zaměstnance,
  • vykonává dohled a nezbytné činnosti související s provozem Czech POINT,
  • zajišťuje správu a údržbu softwaru městského úřadu a orgánů města,
  • provádí pravidelné zálohování dat na serverech,
  • poskytuje zaměstnancům a členům orgánů města konzultace v oblasti používaného softwaru,
  • bez zbytečného odkladu zajišťuje nápravu k odstranění nefunkčnosti, poruchy nebo havárie počítačové sítě,
  • zabezpečuje provozu telefonní ústředny.

pdfPodrobný popis činnosti odboru

Kontakt

Město Rýmařov
náměstí Míru 230/1, 795 01  Rýmařov
Telefon: 554 254 100 | tel. seznam


E-mail: podatelna@rymarov.cz
Datová schránka ID: 7zkbugk
Číslo účtu: 19-1421771/0100


IČ: 00296317
DIČ: CZ00296317

Úřední dny a hodiny

 Pondělí: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Úterý: dle předchozí domluvy
 Středa: 8:00 – 11:30    12:30 – 17:00
 Čtvrtek: dle předchozí domluvy
 Pátek: dle předchozí domluvy
   
 Prohlášení o přístupnosti
 

  fbig 

Jednotlivá pracoviště