Vyberete si operátora (jakéhokoliv mimo O2) + tarif, předáte mu ověřovací kód účastníka (OKÚ), který platí pro uvedené telefonní číslo po celou dobu trvání služby.
vyplním online formulář, kam zadám všechny požadované údaje osoby, na kterou bude znít nová smlouva:
· Jméno
· Příjmení
· Rodné číslo
· Celá adresa bydliště (bude poté zkontrolováno na prodejně O2) včetně č. orientačního a popisného.
Na výběr je jen několik tarifů: většinou zadám nějaký mini bez závazku, protože pak na prodejně dá pak domluvit jiný tarif, ale já nemám možnost zadat domluvený, zvýhodněný nebo např. předplacenou kartu.
Seznam tarifů, co jsou mi nabídnuty:
Musím zadat kontaktní osobu (většinou je to shodná osoba, jako plátce):
· Jméno
· Příjmení
· Telefonní číslo
· Číslo OP
V dalším kroku zadám plátce a jak se bude účet platit:
· Inkaso
· Převodem z účtu (poté bych potřeboval číslo účtu, kód banky)
· Poštovní poukázkou typu A
Potřebuji vědět, kdy se pojede na značkovou prodejnu, protože musím do smlouvy zadat i požadované datum uskutečnění přenosu čísla. O2 si na samotný převod vyhrazuje 5 dní od podpisu smlouvy na prodejně.
Na konci se vygeneruje smlouva, která z mé strany bude elektronicky podepsána. Tuto smlouvu Vám zašlu emailem, 2x si ji vytisknete a uživatel, který je uveden na smlouvě ji podepíše osobně na značkové prodejně (nejbližší je v Bruntále, ale samozřejmě může ji podepsat i v jiné, např. v Olomouci, Šumperku…).